چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wed 15 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
کشتی سازی سه شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۶:۴۴:۵۶

در سه ماهه پایانی سال میلادی
کشتی‌های کانتینری بیشتری اوراق می‌شوند

باشگاه خبری فراساحل: در حالی که صنعت کشتیرانی با بار اضافی و نرخ پایین کرایه حمل دست و پنجه نرم می‌کند، تعدادی از مالکان کشتی تصمیم گرفته‌اند، شناورهایشان را به یاردهای اوراق‌سازی بفروشند. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مانا، تصمیم مالکان کشتی مبنی بر به فروش رساندن شناورهای قابل اوراقشان به یاردهای اوراق‌سازی نشان می‌دهد در سه ماه دوم سال جاری میلادی، در مجموع تعداد 212 فروند از شناورهای قابل اوراق به فروش رسانده شدند.


یکی از کارشناسان در این خصوص گفت: کاهش چشمگیر نرخ کرایه حمل کشتی‌ها‌ به ویژه کشتی‌های کانتینری که بیکار شدن تعداد زیادی از شناورها ‌را به‌همراه داشته است، فعالیت اوراق‌سازی  شناورها‌ را در سال‌های اخیرافزایش داده است. این گزارش ادامه داد: بر اساس آمار و ارقام منتشر شده در سال 2015 میلادی بیشترین حجم اوراق سازی کشتی‌ها ‌در بنگلادش صورت پذیرفت و در سال جاری میلادی نیز بنگلادش و هند هر دو جایگاه نخست را در این بخش به خود اختصاص داده‌اند. پیش بینی می‌شود در سه ماه چهارم سال جاری میلادی شاهد افزایش بیشتر اوراق‌سازی  کشتی‌های کانتینری باشیم.



  کد خبر : 2266
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :